dilluns, 6 de setembre de 2010

Laundry


Fa ja uns quants anys que vaig veure la peli d'Isabel Coixet Cosas que nunca te dije, i  i des d'aquell moment en el meu ideari pel.liculer les escenes que tenen com a teló de fons les laundries ocupen un dels llocs més alts.
M'encanta pensar en el munt d'històries que comencen, continuen o acaben en tan pocs metres quadrats. El temps sembla aturar-se del tot i mentre alguns aprofiten llegir un llibre, d'altres queden com hipnotitzats mentre es renten les seves misèries.

9 comentaris:

Joe Marlango ha dit...

:D

oh! Las lavanderías...

Lastienditas ha dit...

Tan de bó amb una simple rentadorada s´ananassin!
:)

La xica que va fugir a Reykjavík ha dit...

Mentre et llegia pensava que el meu amic Joe Marlango n'estaria molt d'acord...no m'he equivocat, el primer comentari és d'ell.

La veritat és que tenen alguna cosa especial les bugaderies, sí...

Cris (V/N) ha dit...

Doncs, mai he estat a una Laundry, però m'ha vingut al cap....una xorrada!

http://www.youtube.com/watch?v=FRXz98ohSgs&feature=related

Petons centrifugats :)

Deric ha dit...

No oblidis Mi hermosa lavanderia...

mirambella ha dit...

No hi he estat mai, sempre les he vist a les pelis i prou. Es que soc d'un poble petit, no en tenim aquí, cadascú s'espavila. Sona romàntic el que dius. Petons.

enrojecerse ha dit...

ostres, no sabia que tenia una pel·licula, em vaig llegir el llibre, això sí:) una estona que tingui la miraré, aiam si se'm contagia la teva imatge.

Luis Gomez ha dit...

Cesc, gracias por parar por One Photograph a Day y seguirle. Tines excelentes imagenes por aca. Igual te sigo yo a ti. Un abrazo, Luis

maria ha dit...

Com viuríem sense aquestes rentadores públiques? no vull pensar-hi.