dissabte, 11 de setembre de 2010

Rooftop


És de nit, però no tinc por de la foscor.

9 comentaris:

Anna ha dit...

amb frases com aquesta a mi se m'hi escapa sempre un "avui" intercalat.

La xica que va fugir a Reykjavík ha dit...

Quina foscor? ;)

Hoba W. ha dit...

Jo tampoc, a mi el que em dona por es la llum..

Mercè ha dit...

a mi la foscor si que em feia por... de vegades penso en quan deixava una llumeta al meu costat per poder dormir :)

Mercè

Orologiaio ha dit...

Imposible temer la oscuridad en ese mar de luces...

(Prometo comentarte en catalán en cuanto aprenda lo suficiente ;))

mirambella ha dit...

En aquest escenari tan iluminat, sembla impossible poder tenir por de res. Jo de la foscor tamoc, d'altres coses sí que me'n fan de por, i molta. Petons.

Nalda ha dit...

Muy chula.

Besos

enrojecerse ha dit...

amb una vista així.. qui pot tenir por de la foscor?

Deric ha dit...

jo tampoc.